ورق مشهد انبار

شنبه 23 آذر 1398
12:17
مسعود

نامگذاری این ورق مشهد به خیال صورت ظاهری اش می‌باشد که به‌این گونه ورق داده شده‌است . ورق های فلزی به دو شکل کلی ساخت میشوند که نورد سرد ورق روغنی و نورد گرم ورق سیاه است , ورق روغنی همینطور با اسم ورق با نورد سرد نیز شناخته می شود . ورق های روغنی با تکنولوژی نورد سرد تنظیم میگردند به‌این مضمون‌ که ورق های با ضخامت بالا به وسیله نورد به ضخامت های ذیل خیس تبدیل میشوند . در‌این‌صورت‌ به حافظه به کارگیری از نورد سرد کیفیت ظاهری زیاد خوب می‌باشد به همین علت اکثر در شغل های مرتبط با در ظاهر گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد . ورق روغنی به شاخه های ورق بی آلایش , ورق نصفه کشش و ورق های فوق کشش تقسیم می شود . ورق های روغنی از ضخامت ۳۰ صدم میلی متر تا ۳ میلی متر ایجاد می شود .

ورق روغنی سرد

ورق روغنی که در بازار تجاری ورق های فلزی به ورق فولادی سرد هم پر اسم و رسم است , در صنعت به طور نورد سرد ایجاد می شود . این جور متریال برای تولید و ساز و به کارگیری در مصالح ساختمانی مضاعف مطلوب می باشند . امتیاز زیاد ویژه این دسته ورق های فولادی این است که در قبال فشارهای دوچندان بالا , پایداری فوق العاده ای داراست . مهندسان و طراحان معماری و ساختمان , از همین خصلت استعمال می نمایند و بنا هایی را پباده سازی می نمایند که زیاد قادر است ; این بنا در فعالیت , مستلزم متریال کمتر برای تحمل وزن های بالاست . منش نورد سرد در تنظیم تولیدها با پرداخت تراز عالی و بعدها ظریف , نظیر اشکال تسمه , میله و لوله فلزی به کارگیری می شود . ورق های جانور در بازار به طور استاندارد و با ضخامت30/0 میلی متر تا 3 میلی متر بوده و پهنا استاندارد برای آن‌ها 100 و 125 سانتی متر است . این ورق ها مبنا ایجاد ورق های گالوانیزه می باشند . مزایای ورق روغنی سرد ( فولاد سرد ) پررنگ ترین مزیتی که در امر این گونه متریال موجود هست , توان و تحمل بالای این مواد در فشار و وزن های دوچندان است ; همین خصوصیت سبب شده در بیشترین کاربردهای صنعتی مسئله به کار گیری قرار گیرد . علاوه بر این , ایجاد نورد سرد در مقایسه با ایجاد گونه های ورق فولادی , مضاعف پرسرعت خیس و ارزان خیس است . ایجاد پرسرعت یک فرآورده مرغوب و پر استفاده صنعتی , به رونق بازار هم یاری خواهد کرد . ورق های نورد سرد در میزان های مختلف ساخت می شود ; همینطور بعد از پردازش , صورت و ظواهر فیزیکی آن تغییر تحول نمیکند , بدین مضمون‌ که انقباض تحمیلی ای در متریال واقعه نمی افتد . ورق روغنی ( سرد ) , بسته به این‌که چه آلیاژی در تنظیم آن به کار رفته و چه عملیات حرارتی برای ساخت آن مصرف شده شده‌است , به سه مدل ساده ( st12 ) , نصفه کشش ( st13 ) و فوق کشش ( st14 ) مدل بندی می شود . ورق ها را می قدرت در سه سایز و میزان استاندارد , به طور تحت مدل بندی کرد : 1 . 1830 میلی متر 2 . 2440 میلی متر 3 . 3050 میلی متر استحکام بالای ورق های نورد سرد , فقط ویژگی بارز آنها نمی‌باشد ; تنوع در رنگ و میزان , منجر شده که‌این ورق ها در ایجاد صدها بدن اسباب و اثاث و مواد گوناگون در صنعت های مختلف استعمال شود . طیف گسترده ای از کاربردهای محصول ها نورد سرد در ذیل خلاصه شده‌است : •ساخت پانل های انعطاف ناپذیر •نقاشی قطعات ( دارنده تراز آن روشن که اذن میدهد اجرای عملیات رنگ کاری به راحتی و کیفیت خوب کیفیت خوب صورت بپذیرد ) •صنعت خودروسازی •تولید قطعات اتومبیل •مبلمان اداری •صنعت اسباب و اثاث خانگی •ساخت اشکال قفسه .


مراحل ایجاد ورق روغنی

ورق سیاه مقدمه اسید شویی می شود که پولک های سطحی ورق که به رنگ مشکی است پاک بشود و بعد طی


برچسب ها: ورق , ورق مشهد ,
[ بازدید : 3060 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش آهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]