روش‌ پروژه های خرید تیر آهن عمرانی

چهارشنبه 20 فروردين 1399
14:21
مسعود


اتصال میلگرد به روش مکانیکی خرید تیر آهن

میلگرد آجدار در حداکثر ارتفاع خویش در شاخه‌های 12 متری در بازار جان دار می‌باشند . در بعضی مواقع هنگام آرماتور بندی سقف , ستون و پی سازه‌های عمرانی نیاز به به کار گیری از میلگرد با ارتفاع بیشتر از 12 متر است . از این رو بایستی از اتصال میلگرد به کار گرفت تا شاخه‌های میلگرد با ارتفاع بزرگتر از 12 متر تولید شود . با اتصال دهی میلگردهای آجدار میزان هدر رفت میلگرد در پروژه کاهش پیدا خرید تیر آهن می نماید .

اتصال دهی میلگردها در روش‌های متفاوتی انجام می گردد , این روش‌ها عبارتند از :

· اتصال میلگرد خرید تیر آهن به روش اورلب

· اتصال میلگرد به روش فورج

· اتصال میلگرد به روش توکل گهگاه

· اتصال میلگرد به روش مکانیکی

روش اورلب خرید تیر آهن

اینک این روش را می‌توان معمول‌ترین مدل اتصال در آرماتور بندی دانست . در روش اورلب دو میلگرد روی نیز قرار می گیرند و به یاری چندین مفتول به یکدیگر متصل می گردند . مفتول‌ها پیچیده میشوند و سبب میگردند که میلگردها به یکدیگر چفت شوند . این روش با اسم های خرید تیر آهن وصله پوششی یا این که lap splices هم شناخته می شود . در صورت تحت چهره‌ای از این روش اتصال میلگردها نشان داده شده‌است :

· اتصال میلگرد به روش اورلب

· روش فورج

درین روش خرید تیر آهن اتصال دو میلگرد به امداد حرارت و اعمال فشار انجام می شود . محل اتصال به یاری مشعل یا این که کویل القایی حرارت می‌بیند تا در وضعیت خمیری خویش قرار بگیرد , آن گاه با اعمال فشار به طرفین میلگردها اتصال فی مابین دو میلگرد برقرار می گردد .

اتصال میلگرد با فورج خرید تیر آهن

این روش نسبت به بقیه روش‌ها هزینه و زمان بیشتری را در بر دارااست . در صورت پایین چهره‌ای از این مدل اتصال دهی میلگرد چشم می گردد :

روش توکل گهگاه

درین روش دو راز خرید تیر آهن میلگرد به یاری چندین بست اختصاصی به یکدیگر چفت میشوند . هر بستی که برای اتصال میلگردها مورد به کار گیری قرار می‌گیرد به وسیله چند پیچ سفت می‌گردد . انوع متفاوتی از بست اتصال میلگرد می‌توان بهره مند شد .

روش مکانیکی

این روش را میتوان خرید تیر آهن مطمئن ترین مدل اتصال میلگرد دانست . اضطراری است ابتدا دو رمز اتصال میلگردها رزوه کاری شود . برای رزوه کاری میلگرد از خودرو تراشکاری استعمال می گردد . میلگرد با قرار دریافت کردن درین خودرو و جنبش دورانی تراش دهنده دور آن رزوه رزوه میشود . این فعالیت تا ارتفاع مشخضی از میلگرد انجام می‌گردد .

اتصال مکانیکی میلگرد خرید تیر آهن

آن‌گاه از یک قطعه به اسم کوپلر یا این که جفت کننده به کارگیری میشود که داخل آن با دقت به سایز میلگرد رزوه کاری شده‌است . دو راز میلگردها مثل پیچ داخل کوپلر قرار می گیرند و سفت میگردد .

با اعتنا به دسته کوپلر قابلیت و خرید تیر آهن امکان به کار گیری از میلگرد با دو سایز گوناگون نیز موجود هست .

رزوه کاری میلگرد از جمله خدماتی است که مجموعه آیرومارت تقبل می کند . گاربرد مهم رزوه کاری میلگرد در همین اتصال کوپلی میلگردها است . در صورت پایین خرید تیر آهن چهره‌ای از اتصال میلگرد به روش مکانیکی چشم می‌گردد :

رزوه زدن میلگرد از جمله خدماتی است که مجموعه آیرومارت ارائه میدهد .


[ بازدید : 7727 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش آهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]