قیمت نهایی ورق

يکشنبه 17 آذر 1398
13:44
مسعود

ورق اسیدشوی شده , ورق نورد گرمورق های اسید شوی شده

ورق های اسید شوی شده , ورق های ساخت شده از نورد گرم می باشند که با به کار گیری از اسید کلریدریک , چربی و ناخالصی های مرحله آن گرفته می شود و تراز درخشان و صاف تری پیدا می نمایند . بعداز اسیدشویی در حوضچه های اسیدکلریدریک , با عبور از تونل های هوای گرم , کم آب می گردند و وارد بازار میشوند . ضخامت ورق های اسید شوی شده , 1 . 5 تا 6 میلی متر است و در دو موقعیت رول و شیت فابریک عرضه میشوند . رول ها در دو پهنا 100 سانت یا این که به اصطلاح پهنا کوتاه و پهنا 125 سانتی متر یا این که به اصطلاح پهنا بلند در بازار وجود دارا‌هستند .

ورق های اسید شوی شده , ضد سایش و دشوار می باشند از این رو در صنعت ایجاد حلقه و شاسی خودرو و کشتی سازی کاربرد دارا هستند . این ورق ها دارنده استاندارد SAPH 310 و SAPH 370 و SAPH 440 میباشند و برای کشتی سازی استاندارد باکیفیت GR . A و NVA را دارا‌هستند .

ورق های اسیدشوی شده برای لوله های نفت و گاز هم به کارگیری می گردند و دارنده استاندارد GRB , X42 , X46 , X52 و PSL2 می‌باشند .




ورق قلع اندود , ورق نورد گرم

ورق های قلع اندود شده یا این که تین پلیت

ورق های قلع اندود شده , از افزودن یک لایه قلع روی بر روی ورق های روغنی ST12 قلیل کربن و قابل انعطاف , نتیجه ها می گردند . ضخامت آن‌ها 0 . 16 تا 0 . 45 میلی متر است . این ورق ها برای مصارفی است که می بایست از خرابی و خردگی مصون بمانند مثل قوطی های چای , کنسرو , مواد غذایی و روغن های نباتی .


ورق تین پلیت , ورق قلع اندود


پوشش روی در لایه های داخلی این قوطی ها عمده از لایه فرنگی آن است . لایه داخلی حدود 5 . 6 میکرون و لایه فرنگی حدود 2 . 8 میکرون روی داراست . ورق های قلع اندود از دید رنج به سه گونه تقسیم می گردند : 1 - تمپر 2 که قابل انعطاف است , 2 - تمپر 3 که معیار رنج آن , بی آلایش است , 3 - تمپر 4 که مشقت بالایی داراست .

تمپر , خاصیت مکانیکی ورق های فولادی از جمله پایداری کششی , پایداری در قبال تنش , اندازه رنج و . . . را نشان میدهد . تمپر در ورق های یکبار نورد شده , مشقت راکول و امکان صورت پذیری و در ورق های دوبار نورد شده , حد تنش گسیختکی را نشان میدهد .




بها ورق , ارزش ورق روغنی , بها ورق گالوانیزه

بها ورق

بها ورق با دقت به عامل ها متفاوت نظیر شیوه ساخت , ضخامت , وارد شده یا این که داخلی بودن , رنگ , کارگاه تولیدکننده و . . . گوناگون خواهد بود . از این رو بها ورق را بایستی در گونه های متفاوت ورق روغنی , ورق گالوانیزه , ورق رنگی موضوع باز بینی و چک قرار بخشید . مشاوران شهرآهن , به شکل لحظه ای بها اشکال ورق را در برگه ارزش ورق بروزرسانی می‌کنند . البته به صورت کلی ورق های گالوانیزه و ورق رنگی که از اساس ورق روغنی به کار گیری می‌کنند , به جهت مراحل گالوانیزاسیون , کوره و . . . ارزش تمام شده آن‌ها اکثر است . ورق های شیروانی رنگی یا این که ورق شیروانی گالوانیزه هم زیرا پروسه فرم دهی بر روی آن ها صورت گرفته شده‌است , ارزش بالاتری از خویش ورق گالوانیزه و ورق های رنگی دارا‌هستند . همینطور کارگاه تولیدکننده و کیفیت ساخت آن هم تاثیر متعددی در بها ها دارااست . کیفیت عالی ترین سوله های دارای شهرت ساخت ورق در بازار باطن , کارگاه فولاد مبارکه , ورق کاویان , اکسین , هفت الماس و تاراز شهرکرد می‌باشد .


برچسب ها: قیمت ورق , ورق ,
[ بازدید : 1075 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش آهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]