کاربرد ورق a516 در چه صنایع ای است ؟

سه شنبه 6 اسفند 1398
10:53
مسعود

ورق a516 چیست؟

ورق a516 یک پروسه شکل‌دهی فلزات است که در آن با استعمال از یک پرس پانـچ , به ابزاری به اسم پانـچ نیرو اعمال می‌گردد تا وارد قطعه متبوع شود و با برش قطعه , یک شکاف در آن حفر کند . غالباً پانچ بعد از عبور از قطعه و شکاف کردن آن , به یک حفره جدیده در تحت قطعه وارد میگردد . طی عملیات ورق a516امروز, یک تکه ورق a516 فلزی که از محل ترک بریده می‌گردد , به باطن حفره جدیده می‌ افتد .

بسته به دسته و متاع قطعه‌ای که پانچ می گردد , این قطعات ورق a516 ممکن است بازیافت شود , مجدد مورد استعمال قرار گیرد و یا این که بدور ریخته شود .

از اشکال ابزارآلاتی که برای پانچ استعمال می شود می توان نمودار قیمت ورق a516 هیدرولیک ورق را اسم موفقیت . به عملیات پانـچ ورق , سوراخکاری ورق هم گفته می شود .

ورق a516 و سوراخکاری

پانچ ورق فلزی چه می‌باشد و به چه شکل انجام می شود؟

ورق a516 شده گونه خاصی از ورق های فولادی می‌باشند که با بکار گیری دستگاه های متنوع , شکاف هایی در بعدها و مقدار های گوناگون بر روی آن ها اعمال می شود . غالبا ورق های ورق a516 شده از کالا فولاد , آلومینیوم , برنج و مس میباشند که با دقت به نیاز های مصرف کنندگان , قیمت ورق a516 مشهد در گونه های متمایز تولید می شود .

بیشترین کاربرد ورق های فروشنده ورق a516 شده در ساخت حصار , ساخت اشکال صندلی ها , ساخت دیواره های دستگیره روش پلکان ها و ساخت دیوار های امنیتی است .

اشکال دستگاه ورق a516 چیست؟

۱٫دستگاه پانـچ ورق فلزی دستی

۲٫دستگاه ورق a516 ورق هیدرولیکی

۳٫دستگاه پانـچ ورق با گیوتین ضربه ای

۴٫دستگاه پانـچ ورق با استعمال از دستگاه cnc

پانچ ورق با دستگه ورق a516 از این دستگاه برای فرایند ساخت به کار گیری می توان به نحوی که یک ورق را در جهت محور های x و y به جنبش در می اورند تا ورق با توجه در تحت دستگاه خرید ورق a516 gr 70 قرار گیرد . بی فروش ورق a516 ترین اشکالی که‌این دستگاه پانچ مینماید دایره و مستطیل است و می‌تواند حفره های پیچیده خیس را با ادغام و نیز پوشانی چد طرح یا این که پانچ های مختلف و ضربات جداازهم ساخت نماید .

همینطور از سایر امکان های این دستگاه آماده کردن دنده مارپیچی , تا کردن نوارهای کوچک , پانچ کردن لبه‌های برش داده است .

پر کاربرد ترین طرح های ورق a516 کدام اند؟

· ورق ورق a516 مربع

· ورق پانچ گرد

· ورق پانچ لوزی

· ورق ورق a516 مشبک

سوراخکاری چیست؟

عملیات گردتراشی , در درون سطح ها فعالیت , برای ساخت ترک هایی با قطر و ارتفاع مشخص و معلوم را سوراخکاری می‌گویند . در مراحل ورق a516 gr 70 , سطوحی را که میخواهند شکاف شود , مهیا می نمایند . برای ارتقاء سرعت و اعتنا در عملیات سوراخکاری و محرمانه کاری دراین باره تا ضخامت های معلوم شده از پانـچ به کارگیری میگردد . از دریل برای ساخت شکاف هایی گرد و منظم به کارگیری می شود .

سوراخکاری ورق در مال های متعدد از جمله آهن , تنش تسلیم فولاد a516

, استیل , مس و… انجام می شود .

از مهمترین مثال های کاربرد سوراخکاری می‌توانیم به مورد ها متفاوتی همچون ساختمان سازی و… اشاره کنیم .

گونه های ورق a516 کاری چیست؟

۱٫ سوراخکاری با مته ( دریل )

سوراخکاری با ورق a516

با داشتن دریل ستونی قدرتمند به انجام سوراخکاری تا قطر ۶۰ میلیمتر میباشد .

۲٫ سوراخکاری با ورق a516

برای بالا بردن توجه و سرعت عملیات سوراخکاری از پانـچ استعمال می شود .

قیمت ورق a516 gr 60 مته چیست؟

اتومبیل مته به اشکال اتومبیل آلات و ابزار های سوراخکاری گفته می شود که ولی عمل های متفاوت دیگر هم به غیر از سوراخکارى با اتومبیل هاى قیمت ورق a516 اکسین صورت میگیرد . این ابزار با جنبش دورانی خویش و اعمال نیرو به نقطه ای مشخص , سطح ها متفاوت را سوراخکاری می نماید . بعضى از آن‌ها سنگ زنى , حمام زنى , برقوزنى , صیقل کارى و قلاویزکارى اسم دارا هستند که به اختصار تعریف می کنند.


[ بازدید : 6779 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش آهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]